درهای انجمن  صنفی عکاسان مطبوعاتی به روی  همه باز است/یاد بابک برزویه گرامی باد

این هنرمند و عکاس با بیان اینکه انجمن عکاسان مطبوعاتی تنها گروهی هستند که می شود با افتخار در کنار آنها نشست و کار کرد، گفت: همیشه درهای انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی به روی عکاسان باز است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری ششمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران پیش از ظهر امروز چهارشنبه 26 مرداد با حضور سیف الله صمدیان، عضو هیئت موسس انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی، حمید فروتن ریس هیئت مدیره این انجمن، ابوالفضل نسانی دبیر ششمین دوره نشان عکس، محسن سلیمانی سرپرست موسسه صبا، روشن نوروزی، دبیر ششمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در موسسه فرهنگی و هنزی صبا برگزار شد.

 

در این نشست «سیف الله صمدیان»، عضو هیئت موسس انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی در گفت: من به عنوان یک عضو موسس انجمن عکاسان مطبوعات اینجا هستم؛ همیشه از ته دلم آرزو داشتم کشوری که صبح تا شب درگیر اتفاقاتی هست که شاید در کشورهای دیگر ۳۰ سال یک بار اتفاق بیفتد، عکاسان بتوانند آزادانه و فعالانه کار کنند،انجمن  عکاسان مطبوعاتی تنها گروهی هستند چه در دوره تدریس و چه در تصویر سال که می شود با افتخار در کنار آنها نشست و کار کرد.

 

وی افزود: همیشه درهای انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی باز است، آنها بدون جناح بندی ها کارشان را  انجام می دهند تا تاریخ از آنها خجالت نکشد.

 

 عضو هیئت موسس انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی با گرامیداشت یاد «بابک برزویه» اظهار داشت: حضور بابک برزویه  در عرصه مطبوعات و هنر حضور بسیار فعالی است؛ بابک برزویه یکی از هنرمندان پر تلاش در عرصه عکاسان سینمایی بود. در فیلم سفر به چزابه عکس گرفته بود و عکس هایش جایزه سیمرغ بهترین عکاس سینما را برد و ما از آن روز تا شش ماه پیش با یکدیگر رفاقت جانانه داشتیم و در این ایام تنها از ترس حرمت و اینکه یک زمان خانواده او را دلگیر نکنم، نتوانستم حسی را که به بابک داشتم ابراز کنم. امیدوارم حضور سمبولیک او را در زندگی بتوانیم پیاده کنیم.

 

وی فزود: الان که در فرهنگستان هنر هستیم، یاد حبیب الله صادقی هنرمند باسابقه نقاشی افتادم که اخیرا درگذشت. او از هنرمندان بسیار خاص بود که در تلاطم سیاست‌زده این روزها، ساده و صمیمی بود..

کد خبر 1206494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha