پوستر ششمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایرانی رونمایی شد

در نشست خبری ششمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران پوستر ششمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران با عکسی از علی خارا و با طراحی مرتضی فرج‌آبادی رونمایی شد.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری ششمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران پیش از ظهر امروز چهارشنبه 26 مرداد با حضور سیف الله صمدیان، عضو هیئت موسس انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی، حمید فروتن ریس هیئت مدیره این انجمن، ابوالفضل نسانی دبیر ششمین دوره نشان عکس، محسن سلیمانی سرپرست موسسه صبا، روشن نوروزی، دبیر ششمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در موسسه فرهنگی و هنزی صبا برگزار شد.

 

در این نشست «سعید صادقی» هنرمند عکاس پیشکسوت با انتقاد از وضعیت عکاسان مطبوعاتی و جنگ گفت: عکاسی امروز ما در اغمای سیاسیون است ما هم پاسبانان غالب قدرت هستیم، بعد از این سال ها باید از خود بپرسیم حاصل عکاسی مطبوعاتی ما برای جامعه چه بوده است؟ برای ایران چه می ماند. عکاسی انقلاب در زمان خود حرکتی ایجاد کرد که تلویزیون این حرکت را انجام نداد، عکاسی جنگ  در جنگ هشت ساله چه قدرتی داشته است چرا امروز نباید این آثار را نقد و بررسی کنیم.

 

در این نشست«اسماعیل عباسی» عکاس پیشکسوت نشان عکس سال مطبوعاتی ایران و نه را نه یک مسابقه بلکه نوعی تجلیل و حرمت‌گذاشتن به حرفه عکاسی خواند و گفت: این نشان را به عنوان بهانه‌ای می‌دانم که خودمان به کار خودمان اعتبار می‌دهیم.

کد خبر 1206507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha