جانبازان و آزادگان فرهیختگان جامعه ما هستند

کهنسال گفت: جانبازان و آزادگان قشر پیروز و فرهیختگان جامعه ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سعید کهنسال» امروز(۲۶مرداد) در آئین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد، از نگاه انقلابی استاندار مازندران در پیشبرد اهداف فرهنگی که کمک‌کار هستند تقدیر کرد و گفت: آزادگان قهرمانانه در زندان‌ مخوف رژیم بعث عراق نهضت و دلبستگی خود را به ولایت فقیه و نظام نشان دادند و در شرایط سخت و طاقت فرسا عزتمندانه از اسلام و انقلاب دفاع کردند و اهل بیت را خوب معرفی کردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ادامه داد: آزادگان در بحث موضوعات فرهنگی انسجام و همدلی و همراهی مناسبی با بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند که جای تقدیر دارد همچنین با فعالیت قرارگاهی، گفتمان سازنده درعرصه خدمت دهی به جانبازان و آزادگان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه آزادگان پیش قراولان عرصه خدمت دهی هستند، ادامه داد: در این ایام ۲هزار و ۳۷۵آزاده در سطح استان مازندران تجلیل شود که از این تعداد ۲هزار و ۱۷۹نفر در قید حیات هستند.

 

کهنسال با اشاره به اینکه برنامه دیدار با آزادگان از سوی مسئولین در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: برگزاری این برنامه با همین کیفیت در سطح شهرستان‌ها با حضور آزادگان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: دغدغه اصلی آزادگان و جانبازان، حفظ کرامت و عزت در دستگاهای اجرایی است که مسئولان باید به این مطالبه گری این بزرگمردان تاریخ انقلاب اسلامی توجه کنند.

کد خبر 1206519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha