آغاز رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی به میزبانی استان فارس به نا‌م مبارک شهید «اسکندری»

سردار بوعلی گفت: رزمایش تخصصی جهاد دامپزشکی به میزبانی استان فارس به نا‌م مبارک شهید «اسکندری» و با شعار «خدمت بی منت در کنار عشایر» آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در رزمایش جهاد دامپزشکی استان فارس که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، گفت: ارائه خدمات تخصصی به عشایر ضروری است و از ظرفیت گروه های جهادی برای انجام این کار مهم استفاده مطلوب داشته باشیم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: میزبانی استان فارس از رزمایش جهاد دامپزشکی در سطح ملی نمونه کار جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به عشایر است و علاوه بر استفاده از ظرفیت گروه های جهادی داخل استان، سایر استان های کشور نیز در این رزمایش مشارکت کرده اند.

وی اضافه کرد: این رزمایش تخصصی به نا‌م مبارک شهید «اسکندری» و با شعار «خدمت بی منت در کنار عشایر» آغاز خواهد شد و استان فارس سال گذشته در طرح جهاد خدمت رسانی به جامعه عشایری ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار راس دام را واکسیناسیون کرد.

سردار بوعلی اعلام کرد: برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره ای، سمپاشی اماکن دام و ویزیت دام و طیور و ... نیز سال گذشته برای عشایر انجام شد و خدمات متعددی نیز در رزمایش سه روزه امسال به عشایر ارائه خواهد شد و خدمت به عشایر یک کار مقدس است.

کد خبر 1206520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha