لزوم ورود دستگاه های نظارتی برای حذف امضاهای طلایی/اولویت اصلی دولت رفع مشکلات معیشتی مردم است

حسینی پور با بیان اینکه فساد که در بحث صدور مجوز ها وجود دارد پاشنه آشیل استان مازندران شده است باید با این جریان که در بحث سرمایه گذاری سد هستند برخورد شود، گفت: دستگاه اطلاعاتی استان با دارندگان امضاهای طلایی که فرصت سوزی می کنند برخورد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور»  روزگذشته ( ۲۶مرداد) در همایش مشترک مدیران کل ادارات و روسای حراست دستگاه‌هاي اجرایی استان مازندران با عنوان اقدام انقلابی و جهادی، نظارت هوشمند و ارتقاء سرمایه اجتماعی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد،‌ با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت مردمی ، مردمی سازی تمامی امورات دولت است، اظهار کرد: امید است تمامی مدیران با تعامل خوب و سازنده برای توسعه استان پای کار باشند.

 

استاندار مازندران بابیان اینکه یکی از مهمترین مولفه های موفقیت جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون نقش وزرات اطلاعات می باشد،  افزود: رهبری کارکنان اطلاعات را فرزندان نظام و حافظان ملت یاد کردند.

 

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری وزارت اطلاعات مولود و ماهیت انقلاب اسلامی است ، ادامه داد: در چهار دهه گذشته از افتخارات وزارت اطلاعات انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

 

حسینی پور با بیان اینکه دستگاه وزارت اطلاعات در ایران اسلامی با لقب سرباز گمنام امام زمان عج فعالیت دارد که مسئولیت سنگینی است، گفت: امام خمینی رحمت الله علیه با هوشمندی تمام این عنوان را برای کارکنان وزارت اطلاعات برگزیدند.

 

وی با بیان اینکه کسانی در وزارت اطلاعات درست عمل کردند که با شاخصه هایی که امام راحل برای این وزارت مطرح کردند ضابطه مند رفتار می کنند، افزود:سربازان گمنام امام زمان عج بسیاری از توطئه هاعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی کردند که قدردان این همت والا هستیم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه مهمترين وظیفه حراست صیانت از مدیران دستگاه ها است، گفت: هرجا جراحی هایی انجام می شود یعنی حراست ها در ادارات به‌درستی کار نکردند.

 

وی با بیان اینکه صیانت از دستگاه اداری از وظایف حراست ها ست، افزود: حراست ها باید با اشراف به مجموعه از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

 

حسینی پور با بیان اینکه استان مازندران به دلیل اینکه در مسیر توسعه است آسیب هایی را متحمل می شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم آسیب ها در مسیر توسعه به حداقل برسد.

 

وی با بیان اینکه هرجا فساد باشد توسعه حاصل نمی شود، افزود: در استان مازندران شرایطی را داریم که نیازمند توسعه حداکثری در حوزه اقتصادی هستیم و خواست سیاست های بالادستی نظام می باشد.

 

حسینی پور با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته دنیا توسعه و پیشرفت خود را مدیون دستگاه های اطلاعاتی هستند، گفت: بیشترین توسعه که در اقتدار امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده مرهون دستگاه های اطلاعاتی نظامی و غیر نظامی است.

 

وی با بیان اینکه اگر قرار در مازندران شاهد توسعه باشیم باید دستگاه های اطلاعاتی نقش آفرین باشند،  افزود: وضعیت موجود پاسخگوی نیازهای روز جامعه نیست و به شدت نیازمند تحول عظیم هستیم.

 

حسینی پور از ترکیه و عربستان به عنوان رقبای حوزه اقتصادی یاد کرد و گفت: اگر بنا باشد استان مازندران همپای توسعه کشور بخواهد توسعه یابد باید تحول اساسی شکل گیرد.

 

وی اضافه کرد: شیوه های نو و کارآمد باید تدبیر شود.

 

حسینی پور با بیان اینکه فساد که در بحث صدور مجوز ها وجود دارد پاشنه آشیل استان مازندران شده است باید با این جریان که در بحث سرمایه گذاری سد هستند برخورد شود، افزود: شفافیت و سازوکارهای فناور آنه به ارزش های انقلاب عینیت خواهد بخشید .

 

وی با بیان اینکه دستگاه اطلاعاتی و حراست ها نباید یک دستگاه صرفا حفاظت فیزیکی تبدیل شوند، ادامه‌داد : اقتدار حراست در ادارات موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان می شود.

 

حسینی پور با بیان اینکه حرکت به سمت دولت الکترونیک می تواند روزنه های فساد را در ادارات بخشکاند، افزود: هرجا نظارت هوشمند است شفافیت خواهد بود و ریشه های فساد خشکانده خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شفافیت موجب افزایش اعتماد عمومی می شود،  گفت: حراست ها باید در دستگاه‌ها نظارت کنند.باید بازنگری و بازبینی و گزینش مجددی در بحث حراست ادارات صورت بگیرد و افرادی کارآمد و انقلابی بکار گرفته شوند .

 

حسینی پور با بیان اینکه ارتقای سرمایه اجتماعی یکی از وظایف حراست ها ست، افزود: مردم عملکردها و ناملایمات و فسادها را دیدند و بازگشت اعتماد عمومی سخت و زمان بر است.حراست ها باید برای بازگشت امید به جامعه تلاش کنند.

کد خبر 1206538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha