انعکاس تلاش های شبانه روزی مسئولان احیاء کننده روحیه امید در جامعه است

عبداللهی با اشاره به اهمیت تعهد خبرنگاران نسبت به رشد و پیشرفت کشور گفت: اصحاب رسانه به عنوان نماینده مردم و مطالبه گر حقوق شهروندان به ویژه در استان البرز که از ضعف ساختارهای مبنایی برخوردار است، خود را متعهد به رشد و پیشرفت کشور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی آیین تجلیل از روز خبرنگار که چهارشنبه ۲۶ مرداد در استانداری البرز برپا شد گفت: یکی از راهبردهای معین برای اصحاب رسانه، اجرا و تحقق جهاد تبیین است.

 

استاندار البرز افزود: اصحاب رسانه به عنوان نماینده مردم و مطالبه گر حقوق شهروندان به ویژه در استان البرز که از ضعف ساختارهای مبنایی برخوردار است، خود را متعهد به رشد و پیشرفت کشور کنند. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه اطلاع رسانی از برنامه ها و مأموریت های انجام گرفته با همت اصحاب رسانه توضیح داد: یکی از رسالت های خبرنگاران، بیان اخبار فعالیت های صورت گرفته دولت و دستگاه های اجرایی در مسیر رشد و پیشرفت کشور است.

 

وی با بیان اینکه رسالت خبرنگاران رسالت خطیری در عرصه پیگیری و انتقال مطالبات عمومی مردم است تصریح کرد: تلاش های شبانه روزی مسئولان امر برای پاسخگویی به نیازهای مردم در جریان طرح چهارشنبه های جهادی، ایجاد قرارگاه اجتماعی و قرارگاه عفاف و حجاب و دیگر برنامه های محوری با همت اصحاب رسانه قابل طرح و انعکاس است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: خبرنگار رسالت ویژه ای برعهده دارد به ویژه آنکه به عنوان نماینده مردم است و وظیفه پیگیری مطالبات آنان همچنین انتقال و انعکاس دهنده فعالیت های صورت گرفته مسئولان است. 

 

گفتنی است، استاندار البرز ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۶ مرداد از روند ساخت خانه مطبوعات بازدید کرد و پس از برپایی نشست اصحاب رسانه در مناطق محروم شهرستان نظرآباد به منظور نظارت بر جریان اجرای طرح های نیمه تمام حضور یافت. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1206546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha