اقتدار امروز کشورمان مرهون استقامت و جانفشانی های آزادگان است

گیل چالانی گفت: اقتدار امروز کشورمان به برکت مقاومت، صبر و استقامت آزاداگان و نیز خانواده های معظم ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «غلامرضا گیل چالانی» روز گذشته(چهارشنبه، 26مرداد) در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان ماسال اظهار کرد: صبر  و استقامت و وفاداری شما عزیزان در ۸ سال از دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورا بود.

 

فرماندار ماسال افزود: امروز اگر آبروییی داریم به برکت مقاومت، صبر و استقامت آزاداگان و نیز خانواده های معظم ایشان  بوده که جوانی،  شور و شعف خود را فدای نظام و  با خدای خود معامله کردند و اگر در نظام مقدس، دارای استقلال سیاسی و نظامی هستیم به برکت فداکاری شما و همرزمان شما بوده است .

 

وی با اشاره به قدرت استکبار جهانی که دوران طاغوت  همیشه بر ایران چیره بود گفت: یک روزی ملزم بودیم تصمیمات قدرتمندان جهان را تکریم کنیم ولی امروز ایران اسلامی از لحاظ قدرت سیاسی تعیین کننده است و نیز در عرصه های مختلف حرفی برای گفتن دارد و در بحث نظامی در منطقه و جهان سرآمد هستیم که این موضوع از استقامت و جانفشانی های شما بزرگواران بوده است .

 

گیل چالانی تصریح کرد: اگر امروز هیچ قدرتی نمی تواند گوشه چشمی به ایران داشته باشد فقط به قدرت نظامی نیست بلکه وجود افردای است که جان خود را فدای انقلاب و اسلام کرده اند و خواهند کرد و چه بسا در ۸سال جنگ تحمیلی این امر مهم اثبات شده که قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان است و الگوی نسلهای جوانان برای ما و جوانان امروز و فرداست.

 

فرماندار ماسال بیان کرد: اعتقاد دارم به برکت وجود جانبازان و ایثارگران و خانواده شهداست که توانستیم به مناصب مدیریتی برسیم و باید در این امر خطیر با جان و دل در خدمت به این عزیزان و مردم شهید پرور و ولایتمدار باشیم .

 

وی خاطرنشان کرد: نسبت به مطالبات کسانی که برای این نظام جان دادند و قدم برداشتند با جان و دل پای کار هستیم و مطالبات  را اخذ خواهیم کرد .

 

در پایان از تمامی آزادگان سرافراز شهرستان ماسال با اهداء لوح سپاس و هدایا تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

 

کد خبر 1206599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha