جامعه بیش از هر زمانی به اندیشه و رفتار شهیدان رجایی و باهنر نیاز دارد

حجت‌الاسلام‌ احمدی گفت: شهیدان رجایی و باهنر عین الگوی سعادت و عین نیاز جامعه هستند و هرقدر این شخصیت‌ها را گرامی بداریم، نفع بیشتری نصیب جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «احمدرضا احمدی» در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهارکرد: این ایام فرصت مغتنمی است تا خصوصیات رفتاری و اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر به عنوان شاخص بین کارگزاران تبیین شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فاصله گرفتن برخی کارگزاران از اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر، وضعیت کشور را به اینجا رسانده است‌. در مسیر بیش از ۴ دهه گذشته هرچه به عقب برگردیم بیشتر سلامت کارگزاران را می‌بینیم. متاسفانه برخی از کارگزاران در این سال‌ها از شاخص فاصله گرفتند.

 

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر عین الگوی سعادت و عین نیاز جامعه هستند و هرقدر این شخصیت‌ها را گرامی بداریم، نفع بیشتری نصیب جامعه خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: کشور ما یکی از غنی‌ترین مبانی اعتقادی را به عنوان مکتب بی عیب و نقص تشیع در اختیار دارد. تشیع، غنی‌ترین و قوی‌ترین مکتب است که الگوی مدیریتی، رفتاری، زندگی فردی و اجتماعی، سیاست و اقتصاد و ... دارد.

 

وی گفت: لازم است در هفته دولت همه کارگزاران و مسئولان و حتی مردم بازنگری در اسوه‌های خود داشته باشند. در هفته دولت باید بیش از پیش شخصیت شهیدان رجایی و باهنر تبیین شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: باید نظام اداری کشور را بازسازی کنیم و همه مردم به ویژه جوانان را با مبانی فکری و اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر آشنا نمائیم.

 

کد خبر 1206601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha