رسانه مي‌تواند انسان آزاد و مومن تربیت کند

نوبخت با بیان اینکه باید سنت انتقاد سازنده و مطالبه گری را در ساری پایه گذار باشیم، گفت: رسانه مي‌تواند انسان آزاد و مومن تربیت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدعلی نوبخت» امشب (۲۶مرداد) در آئین گرامیداشت روز خبرنگار با اشاره به نقش اصحاب رسانه در جامعه امروز اظهار کرد : رسانه هویت بشر را تغییر می دهد.

 

فرماندار ساری با بیان اینکه رسانه در توسعه نقش بی بدیل دارد، افزود: انسان آزاد، نقاد و اهل مدارا می تواند در مسیر توسعه اثرگذار باشد.

 

وی با بیان اینکه در جهان امروزی در دسترس بودن ویژگی اصلی رسانه است، رسانه مي‌تواند انسان آزاد و مومن تربیت کند، گفت: رسانه به دلیل آزادگی و استقلالی که دارد می تواند تاثیر گذار باشد.

 

نوبخت بیان کرد: رسانه می تواند مستقل و عامل تقویت روح اعتماد بین مردم باشد.

 

وی با بیان اینکه باید سنت انتقاد سازنده و مطالبه گری را در ساری پایه گذار باشیم،  گفت: در کرامت شهر نخبگان اجماع می کنند و با منطق توافق و تفاهم می کنند.

 

نوبخت با بیان اینکه مردمی سازی دولت را خواستاریم و در فرمانداری ساری به روی همه باز است و به‌دنبال تخریب احدی نیستیم، ادامه داد: سیاست مت مبتنی بر جذب است و سیاست جبر در مردم داری دینی جایگاه ندارد.

 

وی با بیان اینکه انسان اهل گفتگو باید تربیت کنیم، گفت: باید همگرایی و هم شنوی ما را به سمت هم بختی می برد.

 

نوبخت با بیان اینکه انتخاب، اختیار و منافع باید نقشه و مانیفست داشته باشد، افزود: سیستم اداری ما در تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان ساری، مناسبات رفتاری و زمینه های اجتماعی وفرهنگی باید ارتقا یابد تاساری به جایگاه اصلی خود برسد.

 

وی با اشاره به اینکه در ساری نباید دنبال اسطوره سازی باشیم، گفت: باید چهره های شاخص ساری شناسایی و معرفی شوند.

 

نوبخت با بیان اینکه ۴۲۰ پروژه نیمه کاره در ساری داریم، افزود: ۲۱پروژه از این تعداد مهم و اساسی است.

کد خبر 1206611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha