رسانه های داخلی باید به یک وحدت نظر دست یابند

نوروزی گفت: رسانه های داخلی باید در مقابل رسانه های جهانی به یک وحدت نظر و سلامت نظری برسند تا به جهاد تبیین که مدنظر رهبر انقلاب است، دست یابیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «علیرضا نوروزی»، دیروز عصر ( ۲۶ مردادماه)، در مراسم روز خبرنگار که در سالن جلسات خانه مطبوعات برگزار شد، افزود : رسانه های داخلی باید در مقابل رسانه های جهانی به یک وحدت نظر و سلامت نظری برسند تا به جهاد تبیین که مدنظر رهبر انقلاب است، دست یابیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، اظهار کرد: اهالی رسانه و خبرنگاران باید عمل به این روش را در اولویت قرار دهند برای رسیدن به این امر مهم تلاش کنند.

نوروزی با بیان اینکه خبرنگار باید محل رجوع افکار عمومی باشد و با آگاهی دادن درست، زمینه اعتماد عمومی و مردم را جلب کند، گفت: باید با استعدادیابی و توانمند سازی نسل جدید خبرنگاری را تربیت و آموزش درست اطلاع رسانی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: خبرها باید به سمت خبرهای پژوهشی و تولید محتوا سوق داده شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد: با داشتن رسانه مورد اعتماد است که فضای خبری فصل الخطاب حرکت های عمومی می شود.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه، مدیران کل امور خانواده و کتابخانه ها، برخی اعضای شورای اسلامی شهر و اهالی رسانه و خبرنگاران برگزار شد و علاوه بر همه اعضای خانه مطبوعات استان از خبرنگارانی که اخیرا ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شده بودند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1206624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha