مشکلات مردم باید احصا و مسئولان پاسخ‌گوی دغدغه‌های مردمی باشند

خزایی بر ضرورت حضور فرمانداران و مدیران استانی و اجرای برنامه‌های ارتباطات اجتماعی و محله‌محور در شهرستان‌ها به ویژه در مناطق حاشیه‌نشین همچون نایسر تاکید و خاطرنشان کرد: مشکلات مردم باید احصا و مسئولان پاسخ‌گوی دغدغه‌های مردمی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مهدی خزایی پبش از ظهر پنج‌شنبه ۲۷ مرداد در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی هفته دولت اظهار کرد: در حوزه روابط عمومی و خبر رسانی باید دانش‌بنیان باشیم و زمانی یک مجموعه دانش بنیان خواهد بود که آمادگی لازم برای تکانه‌های آینده را داشته باشد کما اینکه رسانه‌ها از این آمادگی برخوردارند.

 

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان با بیان اینکه اگر جمعی همدل با هدف و آرمان مشترک باشیم به اهدافمان خواهیم رسید افزود: کردستان باید محل توجه تصمیم‌گیران کشور قرار گیرد.

 

وی عنوان کرد: کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، کمیته مستمری است که به تناسب مناسبت‌های مختلف تشکیل جلسه خواهد داد و در این جلسه نیز برنامه‌های هفته دولت را مورد توجه قرار می‌دهد.

 

خزایی خواستار مستندسازی و ارزیابی فعالیت‌های ادارات در هفته دولت شد و تصریح کرد: باید در سطح محلات از ظرفیت امامان جمعه و جماعات برای پیشبرد فعالیت‌ها استفاده کنیم.

 

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان با اعلام اینکه اقتصاد رسانه‌ها برایمان مهم است ابراز کرد: باید بانک‌ها و پیمانکاران بیشتر از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.

 

وی بر ضرورت حضور فرمانداران و مدیران استانی و اجرای برنامه‌های ارتباطات اجتماعی و محله‌محور در شهرستان‌ها به ویژه در مناطق حاشیه‌نشین همچون نایسر تاکید کرد و ادامه داد: مشکلات مردم باید احصا و مسئولان پاسخ‌گوی دغدغه‌های مردمی باشند.

 

خزایی با تاکید بر اینکه مدیران مزایای برنامه‌ها و پروژه‌های هفته دولت برای مردم تبیین شود خاطر نشان کرد: مسئولان به نقدهای رسانه‌ای پاسخ‌گو باشند.

 

استفاده از ظرفیت ۱۲ هزار پایگاه نماز جمعه در کل شهر و روستاهای کردستان برای بیان دستاوردهای هفته دولت، پیش‌بینی تولید ۱۲ برنامه ویژه هفته دولت در صدا و سیما و تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در انعکاس اقدامات هفته دولت از موارد مورد تاکید اعضای این جلسه در استان بود.

 

کد خبر 1206733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha