اصحاب رسانه از ارتقای شغلی بالاتری بهره مند خواهند شد

مهدی پور با بیان اینکه توجه به اهالی رسانه در اولیت های دولت قرار دارد، گفت: اصحاب رسانه ازارتقای شغلی بالاتری بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرشاد مهدی پور» امروز(27 مرداد)  در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در کنار مزار شهید محمود صارمی در بروجرد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار، اظهار داشت: حمایت از اصحاب رسانه از اولویت های دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

وی افزود: در این راستا و به منظور تقویت رسانه  بسته های حمایتی و شیوه نامه های حمایتی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است.

 

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: براساس این شیوه نامه‌های حمایتی اصحاب رسانه از ارتقای شغلی بالاتری بهره مند خواهند شد.

 

وی ادامه داد: همچنین در قالب این شیوه نامه ها، برنامه های حمایتی به صورت یکپارچه و منظم در حوزه رسانه ها انجام می شود.

 

مهدی پور اذعان داشت: در همین راستا قرار است برای اولین بار در تاریخ روزنامه نگاری کشور یک نظامات سراسری حرفه ای و مردمی در این حوزه صورت گیرد.

 

وی با یادآوری روز ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ که مصادف با سالروز درگذشت شهید محمود صارمی و جمعی از دیپلمات های کشور توسط رژیم حاکم بر افغانستان بود گفت: ایده ابتدایی نام گذاری روزی با نام خبرنگار در همان سال مطرح شد تا با نام شهید محمود صارمی بعنوان شهید عرصه خبرنگار که در واقع خبرنگاری بین المللی بود روزی با نام خبرنگار در تقویم قید شود.

 

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با پالایشی که در تقویم رسمی کشور صورت گرفته سهوا یادبود شهید محمود صارمی در کنار عنوان روز خبرنگار حذف شده است که اینک با پیگیری های انجام شده با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی این قول مساعد حاصل شده است تا در تقویم روز ۱۷ مرداد که بعنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است عنوان یادبود شهید محمود صارمی نیز قید شود.

کد خبر 1206751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha