ساماندهی قنات های متروکه شهرستان کاشان

نشست بررسی و تعیین تکلیف قنات های متروکه شهرستان کاشان با حضور مدیر مرکز مدیریت بحران فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، نشست بررسی و تعیین تکلیف قنات های متروکه شهرستان با حضور جواد مزروعی مدیر مرکز مدیریت بحران فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد.



در این جلسه مقرر شد شهرداری کاشان با همکاری امور منابع آب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و ثبت املاک در محدوده خدمات شهری و همچنین شهرداری ها و بخشداری های شهرستان نسبت به شناسایی قنات های متروکه و فعال شهرستان اقدام و لایه های GIS آن را تهیه نمایند.

 

در ادامه مقرر شد کلیه قنات های متروکه برابر ماده ۳۷ قانون توزیع عادلانه، مالکین نسبت به رفع خطر آن اقدام نمایند و در صورت سر باز زدن، دولت نسبت به رفع خطر و مسلوب نمودن آن اقدام خواهند نمود و هزینه های وارد را از مالکین اخذ خواهد کرد.

 

همچنین در این نشست مصوب شد آب منطقه ای اصفهان نسبت به پیگیری اصلاح ماده ۳۷ قانون توزیع عادلانه آب برای شرایط عدم شناسایی مالکین قنات های متروکه اقدام کند و نتیجه را اعلام کند.

 

کد خبر 1206758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha