هوشمندسازی ۵۰ درصد از مرزهای کشور

سردار گودرزی از هوشمندسازی حدود ۵۰ درصد از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سردار «احمدعلی گودرزی» امروز(پنجشنبه، ۲۷ مرداد) در جریان بازدید از مرز زمینی این شهرستان از هوشمند سازی حدود ۵۰ درصد از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به صورت الکترونیکی خبر داد.


فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه  نیروهای پرتلاش و جان برکف مرزبانی در دفاع از تمامیت ارضی کشور از توان و ظرفیت عملیاتی بسیار بالایی برخوردار هستند، افزود: وجود زیرساخت های مناسب در برجک ها و پاسگاه های مرزی یک امر لازم و ضروری است.


وی تصریح کرد: برای تحقق این امر  رایزنی هایی با وزارت کشور و سایر  دستگاه های متولی انجام شده و بزودی اعتبارات لازم به این بخش اختصاص پیدا می کند.


سردار گودرزی از اعلام آمادگی برای استقبال از زائرین خارجی اربعین حسینی در مرز زمینی بندر آستارا خبر داد و گفت: همه زیرساخت ها توسط پایانه مرزی و گمرک در  شهرستان آستارا فراهم شده است.


فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به میزان کشفیات در حوزه قاچاق اشاره کرد و افزود: مرزبانان از ابتدای سال تا اول مردادماه کالای قاچاق به ارزش ۴ هزار میلیارد تومان کشف کردند.


سردار گودرزی خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق گمرکات و پایانه های کشور در کوتاه ترین زمان ممکن به دستگاه های ایکس ری مجهز شوند.

کد خبر 1206822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha