تعامل دوجانبه مدیران و خبرنگاران برای اطلاع رسانی به جامعه لازم است

حسنی گفت: به جهت عدم همکاری برخی مدیران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی با رسانه های استان مصوبه ای در شورای اطلاع رسانی استان مبنی بر برگزاری دوره آموزشی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات، پایگاه های خبری و خبرگزاری های استان زنجان ضمن قرائت پیام  معاونت امور مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به جهت عدم همکاری برخی مدیران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی با رسانه های استان مصوبه ای در شورای اطلاع رسانی استان مبنی بر برگزاری دوره آموزشی به تصویب رسید.

 


امراله حسنی ادامه داد: در همین راستا دوره آموزشی ویژه مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها برگزار خواهد شد. همچنین دوره مشابهی برای خبرنگاران برای تسهیل گری ارتباط تشکیل می شود.

 


مدیر عامل خانه مطبوعات استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه جشنواره مطبوعات استان زنجان به ایستگاه هشتم رسید، گفت: آثار رسیده به جشنواره امسال 33 اثر در بخش خبر،  34 اثر در بخش مصاحبه،  39 اثر در بخش مقاله ، 36 اثر در بخش تیتر، 17 اثر در بخش طراحی و 2 اثر در بخش طنز مکتوب بود.

 


 یوسف ناصر با بیان اینکه آثار رسیده به جشنواره مطبوعات نسبت به جشنواره سال گذشته کمتر بود، افزود: آثار از کیفیت خوبی نسبت به سال گذشته برخوردار بود و امیدواریم با برگزاری دوره های آموزشی شاهد ارتقا کیفیت اخبار رسانه ها باشیم.

 


وی با یادآوری اینکه 72 رسانه در استان  فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد:  خانه مطبوعات استان زنجان 115 عضو رسمی و 30 عضو غیر رسمی دارد.

کد خبر 1206851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha