جذب نیرو و پزشک متخصص نیاز لرستان است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت جذب نیرو و پزشک متخصص در استان تاکید کرد و گفت: اختصاص اعتبار برای تکمیل بیمارستان های در حال ساخت استان از دیگر ضروریات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، در جلسه بررسی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان لرستان که با حضور وزیر بهداشت برگزارشد، اظهارداشت: استان لرستان از توسعه نامتوازن رنج می‌برد.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: امید می‌رود در این دولت این توسعه نامتوازن تبدیل به توسعه متوازن شود و کاستی‌ها رفع شود.

 

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت هستند که باید تدابیر لازم برای حفظ آنها به کار گرفته شوند، عنوان داشت: حفظ سلامت مردم مسلمان موجب تقویت امت اسلامی می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: مشکلات بیمارستان های در حال خدمت استان برطرف شود و برای ساخت و تکمیل بیمارستان‌های در حال ساخت استان اعتبار لازم اختصاص یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار لازم برای خرید تجهیزات پزشکی نیز برای استان باید از سوی وزارت بهداشت مورد توجه قرار بگیرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تجهیز و توسعه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان،  کمک به دانشگاه علوم پزشکی در راستای پرداخت بدهی‌ها، جذب نیرو و پزشک متخصص برای لرستان از دیگر مسائل مهم و ضروری بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1206854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha