افتتاح ۹۵ پروژه عام المنفعه به مناسبت هفته دولت در فومن

فکور گفت: ۹۵ پروژه با اعتبار بیش از ۵۲ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان فومن به بهره‌برداری می‌رسد.

«موسی فکور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: مردم باید از خدمات مدیران آگاهی داشته باشند زیرا برای ماهیت، تثبیت و تحکیم نظام ضروری است.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان کارها و خدمات دولت است افزود: در هفته دولت امسال 95 پروژه عام المنفعه با اعتبار بالغ بر 52 میلیارد و 268 میلیون تومان در فومن به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به اهم پروژه‌ها گفت:15 و نیم کیلومتر آسفالت معابر شهری و روستایی با اعتبار 24 میلیارد تومان، نصب 19 ترانس و20 کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد تومان و افتتاح20 واحد مددجویان با اعتبار 2 میلیارد و 844 میلیون تومان از جمله پروژه‌ها است.

 

فکور تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان، افتتاح 2 واحد تولیدی خصوصی با اعتبار 6 میلیارد تومان، بهره برداری از احداث شبکه فرعی آبیاری با اعتبار 3 میلیارد و 400 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان در هفته دولت است.

 

فرماندار فومن خاطرنشان کرد: در بخش سلامت، تجزیه خانه آب بیمارستان و خانه بهداشت با اعتبار یک ملیارد و 70 میلیون تومان و پروژه طرح هادی با اعتبار سه میلیارد و نیم  به بهره‌برداری می‌رسد.

 

کد خبر 1206884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha