بازدید سرپرست معاونت حقوق عامه  سیستان و بلوچستان از پاتوق های شیرآباد زاهدان

احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه مرکز استان سیستان و بلوچستان از پاتوق های شیرآباد زاهدان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، ابوالفضل احمدزاده  در بازدید میدانی به همراه دبیر محترم شورای هماهنگی مواد مخدر، مدیرکل محترم صداوسیما، بهزیستی و جمعی از متنفذین و بومیان محلی و نهادهای مدنی ، مذهبی از محل پاتوق های شیرآباد داشتیم. لازم به یادآوری است که این چهارمین بازدید ما از پاتوق ها بود و همچنان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

 

 سرپرست معاونت حقوق عامه مرکز استان در ادامه افزود: مشاهدات عینی و شناسايي دقيق آماري و ميداني از محلات آسيب پذير براي بهره گيري و اخذ تصميمات دقیق در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لازم بود که این بازدید با این هدف انجام شد.

 

 وی از مشهود بودن ناامني های رواني و هويتي به واسطه وجود این پاتوق ها براي ساكنان بومي محله اشاره کرد و گفت: بنابر درخواست های مردمي، مطالبه دادستانی مرکز استان و مصداق شناسي حقوق عامه مبنی بر اینکه حقّ بر زندگي سالم و حقّ بر مبارزه بامظاهر فساد علني و حقّ برامنيت روانی متعيّن است لذا از نهادهاي متولّي و دخيل در مبارزه بامواد مخدر میخواهیم که با برنامه و تصميمات لازم الاجرا ازسوي تمامي نهادهاي ذيربط اقدامات نتیجه بخش صورت گیرد 

کد خبر 1206885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha