دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مرکز مراجعه درمانی بیماران غرب کشور است

محمدی،گفت:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مرکز مراجعه درمانی بیماران غرب کشور است و هم اکنون نیز و بسیاری از بیماران بستری شده در بیمارستان‌های این استان از استان‌های لرستان، کردستان و ایلام است.

قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به  اقدامات خوب دولت سیزدهم در خدمات رسانی حوزه بهداشت و درمان در کرمانشاه، گفت: یکی از کار خوب دولت، بحث مصوبات حوزه بهداشت و درمان در سفرهای استانی است و خوشبختانه در سفراخیر هیات دولت به استان  کرمانشاه هزار میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، افزود:پروژه هایی که در این سفر به تصویب رسیده مجموعا بیش از ۱۱۰ پروژه بهداشتی درمانی است.

 

وی خاطر نشان کرد:تکمیل شش بیمارستان از مصوبات مهم این سفر است که طبق مصوبات صورت گرفته این شش پروژه باید تاپایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند و با افتتاح این شش بیمارستان، ۵۰۰ تخت به ظرفیت تخت‌های استان اضافه می شود.

 

محمدی ،تصریح کرد: کرمانشاه از گذشته های دور مرکز غرب کشور بوده و همواره خدمات رسانی به استان های همجوار را برعهده دارد و با توجه به این مسئله نیاز است که در حوزه های مختلف حمایت شود و در حال حاضر بسیاری بیماران از استان های همجوار به کرمانشاه مراجعه دارند و بنابراین توجه به تقویت حوزه بهداشت و درمان استان عملا تقویت این حوزه در غرب کشور است.رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مطرح کرد؛
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه،اظهار کرد:بعد از سفر ریاست جمهوری به استان همگی این پروژه‌ها از جمله ساخت بیمارستان بیماران سرطانی، پروژه‌های اورژانس بیمارستانی، بیمارستان صحرایی به پیمانکار سپرده شده است.

 

 

وی در پایان گفت:  دانشگاه علوم پزشکی این استان در حوزه پژوهشی رتبه هشت کشوری و از نظر استانی رتبه پنج و نیز در حوزه فناوری رتبه سه کشوری را دارد.

 

کد خبر 1206918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha