تمهیدات لازم برای تامین امنیت تسهیل ارائه خدمات انتظامی به زوار اربعین فراهم شده است

شاه حسینی،گفت: فراجا برای تامین امنیت، تسریع و تسهیل ارائه خدمات انتظامی به زوار اربعین فراهم شده است

نوذر شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به تمهیدات لازم برای اربعین حسینی در شهرستان سرپل ذهاب ،گفت: تمهیدات وسیع برای این ماموریت بزرگ در نظر گرفته شده است و این مأموریت اربعین، افتخاری بزرگ برای فراجا است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب ،افزود: نیروی انتظامی از ماه‌های گذشته خود را برای این مراسم آغاز کرده است و اقداماتی برای تسهیل عبور و مرور، امنیت زائران و ورود و خروج از مرزها صورت گرفته که در همین زمینه، امسال مبداهای ورودی و خروجی مسیر زائران را افزایش داده‌ایم تا عبور و مرور با سرعت بیشتری انجام شود و انتظامی این شهرستان با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمامی ظرفیت ها، امنیت را در مسیرهای تردد و موکب های سطح حوزه استحفاظی را برقرار خواهد کرد. 

 

 وی خاطر نشان کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و تامین امنیت در ایام اربعین تعداد گشت های انتظامی در سطح شهرستان افزایش پیدا خواهند کرد. 

 

شاه حسینی تصریح کرد: زائران اربعین ضمن رعایت هوشیاری کامل، موارد مشکوک را در راستای همکاری مستمر با خدمتگزاران خود در انتظامی، به فوریت با ماموران انتظامی مستقر در مسیر و یا شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند. 

 

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب،گفت: نیروهای پلیس در تمامی مسیرهای تردد زوار و همچنین مسیرهای منتهی به مرزهای زمینی به صورت شبانه روزی حضور دارند، و امید است چون سنوات گذشته شاهد همکاری خوب زوار حسینی با پلیس باشیم.

 

کد خبر 1206928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha