حرکت گام به گام مخاطب با قافله امام حسین(ع) در «آینه در کربلاست»

مؤلف کتاب «آینه در کربلاست» گفت: نوع نگاه در این کتاب، نگاه آموزه و عبرت است و از نهضت امام حسین(ع) شروع می شود و مخاطب همگام با قافله امام گام به گام در حرکت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمدرضا سنگری در حسینیه کتاب کاشان درباره نگارش کتاب" آینه در کربلاست" گفت: انسان همواره در پی کسب الگو برداری بوده و چه الگویی بالاتر و والاتر از امام حسین(ع) وجود دارد.

 

این محقق و پژوهشگر ادبیات آئینی افزود: بخش قابل توجهی از آثار بنده در رابطه با امام حسین(ع)، زندگی امام و یارانش تدوین و تالیف شده است.

 

سنگری ادامه داد: نوع نگاه در این کتاب، نگاه آموزه و عبرت است و از نهضت امام حسین(ع) شروع می شود و مخاطب همگام با قافله امام گام به گام در حرکت است.


این نویسنده کتب عاشورایی تصریح کرد : ماحصل  سال ها تحقیق، پژوهش و سفرهای زیاد و درک و کشف مطالب در این راه، کتاب "آینه در کربلاست" شد.

 

سنگری ادامه داد: این کتاب تنها یک گزارش تاریخی نیست که حوادث پشت سرهم بیان شود بلکه ایستگاهی  است که خواننده گام به گام و همزمان با آن قدم برمی دارد. در واقع کربلا موزه نیست آموزه است باید درنگ کرد و خوب نگریست.

 

حسینیه کتاب با محوریت کتاب «آینه در کربلاست» به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان در کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی برگزار شد.

 

کد خبر 1206941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha