برگزاری انتخابات تعیین شورای مرکزی کانون عکاسان فارس در شهریور

شیشه گر گفت: اولین دوره انتخابات تعیین شورای مرکزی کانون عکاسان فارس، همزمان با روز جهانی عکاسی آغاز شده است و انتخابات آن نیز ۸ شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم شیشه گر»، امروز (جمعه 28 مرداد) با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداها برای انتخابات شورای مرکزی کانون عکاسان استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: اولین دوره انتخابات تعیین شورای مرکزی کانون عکاسان فارس، همزمان با روز جهانی عکاسی آغاز شده است و انتخابات آن نیز 8 شهریورماه برگزار خواهد شد.

نماینده هیئت موسس کانون عکاسان استان فارس افزود: دبیر کانون عکس از بین اعضای منتخب مشخص خواهد شد و باید برنامه عملیاتی خود را برای سال آینده در حوزه‌های توانمندسازی و تولید ارائه کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مجمع عمومی‌ کانون عکس دارای 200 عضو با سابقه و دارای تخصص در حوزه عکاسی هستند و این سازمان دهی در قالب کانون عکس، موجب سرعت بخشیدن به تحقق مطالبات صنفی و حقوقی و آموزشی عکاسان بومی ‌فارس خواهد شد.

شیشه گر اعلام کرد: برای فراهم شدن شرایط رای دهی مجازی برای عکاسان شهرستان های فارس نیز در تلاش هستیم و متقاضیان کاندیداتوری باید رزومه خود برای تایید صلاحیت، ارسال کنند اما افرادی که در جلسات پاتوق عکس شیراز حضور داشته اند و در نام آنها در لیست ثبت شده به ارسال مشخصات نیازی ندارند.

کد خبر 1206951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha