دستور استاندار خراسان شمالی به فرمانداران برای رسیدگی به مشکلات مساجد

استاندار خراسان شمالی در نمایشگاه دستاوردهای مساجد استان با بیان اینکه تقویت مساجد همیشه مورد تاکید و توجه است، گفت: فرمانداران در حل مشکلات مساجد اهتمام ویژه و جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمدرضا حسین‌نژاد" استاندار خراسان شمالی امروز جمعه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای مساجد استان با بیان اینکه تقویت مساجد همیشه مورد تاکید و توجه است، گفت: در محلات و مناطقی که هیات امنای مساجد آن فعال هستند توفیقات خوبی را شاهد بوده ایم لذا فرمانداران در حل مشکلات مساجد اهتمام ویژه و جدی را داشته باشند.

 


وی افزود: دشمنان در این سال‌ها نقاط قوت کشور ما از جمله موضوع عفاف و حجاب یا سایر موضوعات فرهنگی و اجتماعی را هدف قرار داده‌اند و این در حالیست که ما باید در مسیر تقویت این نقاط قوت حرکت کنیم.

 


وی با بیان اینکه مسجد در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی را ایفا کرده، تصریح کرد: راه رسیدن به سعادت، تقویت نقاط قوت کشور از جمله مساجد است.

 


حسین نژاد گفت: با توجه به جایگاه رفیع مساجد ، ضروریست تا تمام مساجد مورد تقویت قرار گیرند زیرا کشور ما همیشه به دنبال تقویت ارزش هاست.

 


وی به اهمیت ایفای نقش درست امام جماعت در تبیین مسائل روز جامعه اشاره کرد و گفت: امام جماعت می‌تواند به تسهیل امور کشور در موضوعات مختلف کمک و به نوعی بازویی قدرتمند برای دولت باشد.

 


گفتنی‌است؛ نمایشگاه دستاوردهای مساجد خراسان شمالی امروز جمعه و در آستانه روز جهانی مسجد با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و دیگر مسئولان استانی در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد گشایش یافت.

 


 این نمایشگاه با حضور حدود 30 مسجد فعال و شاخص خراسان شمالی از جمله مسجد مسلم بن عقیل در حوزه اشتغال، مسجد ابوالفضلی در حوزه مواسات و مسجد محمد رسول الله در حوزه جذب جوانان از شهرستان شیروان، مسجد امام حسین(ع) در حوزه خانواده مسجدی و مسجد صاحب الزمان(عج) در حوزه معلم مسجدی از شهرستان اسفراین دایر شده و به مدت سه روز فعال است.

 

 

 

کد خبر 1206962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha