دولتمداران برای رفع دغدغه معیشتی مردم کار کنند/ باج به دشمن نمی دهیم

آیت الله مهدوی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در یک سال گذشته تاکنون گفت: دولتمداران برای رفع دغدغه معیشتی مردم کار کنند و به حال مردم برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهارداشت: این زمان فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت و آگاهی بخشی به مردم است.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: دولت سیزدهم در یک سال عملکرد خود اقدامات متعددی در حوزه های مختلف مدیریت کشور از جملخ تحول اقتصادی ایجاد کرده و جلوگیری از رشد تند تورمی نمونه از آن است.

 

وی ادامه داد: تهاتر صادراتی و واردات کالا در این یک ساله به قدری در اقتصاد تاثیر داشته که نیاز به برجام نبود و تحول در ارتباطات بین المللی و اتحاد با برخی از کشورهای همسایه توانسته به توسعه کشور کمک کند.

آیت الله مهدوی با اشاره به شرایط سخت معیشتی و اقتصادی در کشور، تصریح کرد: دولتمداران برای رفع دغدغه معیشتی مردم کار کنند و به حال مردم برسند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد و توسعه در بخش های کشور اما به دلیل شرایط سخت معیشتی صحبتی از اقدامات موثر نمی شود که نیاز به اقدام جدی در حوزه رفع دغدغه های اقتصادی و اطلاع رسانی در عرصه های دیگر است.

 

امام جمعه موقت اصفهان در بخشی از سخنان خود به اتفاقات بین المللی اشاره کرد و اذعان داشت: حمله اسرائیل به عزه موجب شکست این قدرت سرطانی شد و آنان در نشریات خود به شکست مفتضحانه اشاره کرده اند.

وی اضافه کرد: در این نبرد عزه شکست سختی را با کمترین امکانات به اسرائیل وارد کرد که برای حل مشکل مصر را به میانجی گری آوردند.

 

باج به دشمن نمی دهیم

آیت الله مهدوی با اشاره به روحیه دشمن ستیزی ملت ایران‏، گفت: دولت و ملت به دشمن باج نداده و در برابر آنان می ایستند.

 

وی ادامه داد: در برجام و تعاملات بین المللی دفاع از حقوق مردم همسو با ایستادگی و مقاومت در برابر ارزش ها انجام می گیرد.

 

خطیب جمعه اصفهان به توسعه نظامی کشورمان اشاره کرد و افزود: در گذشته ایران یک کشور ضعیف مطرح بود اما با وجود توطئه های دشمنان صنایع نظامی در مملکت ما توسعه یافته و قدرت صادراتی دارد.

 

کد خبر 1206968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha