برداشتن تحریم ها و تضمین وعده‌ها خواسته دولت و ملت ایران است

حجت‌الاسلام فلاح گفت: برداشتن تمامی تحریم‌ها و تضمین وعده‌های طرف‌های مقابل مذاکره خواسته دولت و ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام«ابراهیم فلاح» در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود به پیام‌های مهم حمله اخیر به سلمان رشدی ملعون اشاره کرد و افزود: اول اینکه فرموده رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) بر زمین نمی‌ماند و این شخص هتاک به سزای اعمال خود می‌رسد و دوم اینکه دشمنان بدانند انتقام سردار سلیمانی‌ها نیز از آنها گرفته می‌شود.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به مطالبه ملت ایران در مذاکرات اخیر، تصریح‌کرد: برداشتن تمامی تحریمها و تضمین وعده‌های طرف‌های مقابل مذاکره خواسته دولت و ملت ایران اسلامی است.

 

وی گفت: مقاومت‌ها جواب داده و دشمن به این نتیجه رسیده است که دیگر با تحریم‌ها نمی‌شود جلوی پیشرفت جوانان ایران را گرفت و ایران زیر بار حرف زور نمی‌رود.

 

حجت‌الاسلام فلاح به ۲۸ مرداد سالروز کودتای آمریکایی‌ها و دیگر جنایت‌های کشور آمریکا علیه ملت ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: هیچ اعتمادی به آمریکا نیست.

 

خطب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم جعلی اسرائیل، اظهارکرد: هر کشوری که در مقابل این رژیم کودک‌کش قرار گیرد ما از آن حمایت می‌کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) به بیان ویژگی‌های آنان امام همام پرداخت.

 

حجت‌الاسلام فلاح اول شهریور روز پزشک را نیز پیشاپیش به خدمت تمام سفید جامگان ایران اسلامی تبریک گفت و شغل این عزیزان را یک جهاد بزرگ عنوان کرد.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به ۲ شهریور و آغاز هفته دولت اشاره و این هفته را به تمام دولت‌مردان تبریک گفت و افزود: از زحمات تمامی کسانی که برای احداث پست ۶۳ بخش کرگانرود زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

 

کد خبر 1206977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha