نمایشگاه «دستاوردهای مساجد» خراسان شمالی

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مسجد و معرفی توانمندی های مساجد، نمایشگاه دستاوردهای مساجد خراسان شمالی در بجنورد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نمایشگاه دستاوردهای مساجد خراسان شمالی امروز جمعه در آستانه روز جهانی مسجد با حضور امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد گشایش یافت.

 

 
 این نمایشگاه با حضور حدود 30 مسجد فعال و شاخص خراسان شمالی از جمله مسجد مسلم بن عقیل در حوزه اشتغال، مسجد ابوالفضلی در حوزه مواسات و مسجد محمد رسول الله در حوزه جذب جوانان از شهرستان شیروان، مسجد امام حسین(ع) در حوزه خانواده مسجدی و مسجد صاحب الزمان(عج) در حوزه معلم مسجدی از شهرستان اسفراین دایر شده است.

 

 

مسجد صاحب الزمان(عج) در حوزه اشتغال، مسجد نور در حوزه مواسات و مسجد النبی(ص) در حوزه خانواده مسجدی از شهرستان جاجرم، مسجد ابوالفضل(ع) در حوزه خانواده مسجدی و مسجد محمد رسول الله(ص) در حوزه وحدت تلفیقی از شهرستان راز و جرگلان، مسجد امام علی(ع) در حوزه خدمات اجتماعی و مسجد صاحب الزمان(عج) در حوزه مواسات از شهرستان آشخانه و مسجد جامع گرمه در حوزه فرهنگی از دیگر مساجد فعال و شاخص استان در این نمایشگاه است.

 

 

از شهرستان بجنورد نیز مسجد امام رضا(ع) در حوزه مواسات، مسجد امام خمینی(ره) در حوزه فرهنگی و مسجد انقلاب در حوزه مواسات دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

 

 

امروز و همزمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مساجد استان از کتاب «مسجد انقلاب از آغاز تا طراز اسلامی» نیز با حضور مسئولان رونمایی شد.

 


به پیشنهاد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با تصویب وزیران امور خارجه کشورهای اسلامی در اجلاس تهران، هفته جهانی مسجد از سی و یکم مردادماه برابر با 21 اوت، همزمان با سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اسرائیل، برگزار می شود. 

 

 

 

کد خبر 1206982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha