راه اندازی مرکز درمان توانمند سازی و صیانت اجتماعی شهرستان چابهار کلید خورد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای تدابیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر مبنی بر جمع آوری معتادان متجاهر، راه‌اندازی مرکز جامع درمان، توانمندسازی و صیانت اجتماعی شهرستان چابهار کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی زندی اظهار داشت: با حمایت دستگاه قضائی استان، در راستای اجرای سیاست های کلی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور که مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال جهت احداث مرکز جامع جمع آوری، نگهداری و صیانت اجتماعی از معتادان متجاهر شهرستان چابهار، اختصاص یافت.


وی افزود: به همین منظور زمینی به مساحت ۴ هکتار نیز از سوی شهرداری چابهار برای اجرای این پروژه واگذار شد.
 

دبیر شورا یادآور شد: با توجه به امکانات بالقوه و ضرورت تسریع در آماده سازی این پروژه، احداث و تولیت این مرکز جامع نیز همچون مرکز جمع آوری معتادان متجاهر زن در شهرستان زاهدان، در اختیار قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته و اقدامات و رایزنی های لازم توسط فرماندار چابهار با فرمانده قرارگاه قدس صورت پذیرد.
 

زندی افزود: برای ایجاد اشتغال و حرفه آموزی بهبود یافتگان این مراکز، تمهیدات لازم در مدت زمان احداث این پروژه اندیشیده می‌شود.
 

درخشان و سعیدی نمایندگان مردم شریف شهرستانهای ایرانشهر و چابهار در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسات و دیدار با دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان ضمن استقبال از اجرای این طرح، برای جذب اعتبارات ملی در این خصوص قول مساعد دادند.
 

گفتنی است، تجهیز کامل مراکز پیش گفته در چابهار توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري صورت مي پذيرو. با توجه به وسعت زمین مورد نظر، مرکز جمع آوری معتادان متجاهر مردان و زنان در چابهار به صورت همزمان و در همین مکان احداث خواهد شد.

کد خبر 1206992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha