انقلابی گری در جهاد تبیین بر عهده اصحاب رسانه است

حجت الاسلام ترابی گفت: اگر بناست انقلابی گری را پیش ببریم، جهاد تبیین برعهده اصحاب رسانه است و اگر قرار است جمهوری باشیم، تذکر جدی در باب مسایل مردم برعهده این قشر اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمود ترابی» امروز «جمعه ٢٨ مرداد» در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: اصحاب رسانه جهادگران و مسندسازان بی مسند و تاثیرگذار اصلی در توزیع قدرت هستند.

 

امام جمعه گنبدکاووس گفت: اگر بناست انقلابی گری را پیش ببریم، جهاد تبیین برعهده اصحاب رسانه است و اگر قرار است جمهوری باشیم، تذکر جدی در باب مسایل مردم برعهده این قشر اثرگذار است.

 

وی ادامه داد: در باب دغدغه رهبری در حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی که برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است جزو محروم ترین شهرهای کشور در داشتن کتابخانه است. با توجه به اینکه هر کار دولت باید پیوست عدالت داشته باشد چون ما کمترین برخورداری را در این زمینه داریم.

 

حجت الاسلام ترابی افزود: در کنار سالن بزرگی که نماینده مردم‌ گنبد در مجلس درخواست کرده یک سالن چندمنظوره با اولویت کتاب و کتابخوانی نیاز داریم. 

 

وی بیان کرد: توقع ما از وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی فراوان است و باید زبان انقلاب اسلامی باشد، رسالت رسانه دفاع از عقاید و انقلابی گری است. آنچه توقع است در تحول برعهده مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی است.

 

 

کد خبر 1207011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha