اقتدارمان را مدیون آزادگان هستیم

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار و ایستادگی امروز کشورمان را در برابر تحریمهای دشمنان را مدیون رنج ها و اسارت آزادگان در دوران دفاع مقدس هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «فداحسین مالکی» در گردهمایی آزادگان سرافراز شهرستان زاهدان با عنوان «آزادگان ؛بچه های حاج قاسم ،سردار پر افتخار» بیان داشت: توفیق می دانم که امروز در خدمت عزیزترین انسان هایی هستیم که همه چیز خودشان را به پای انقلاب گذاشتند و افتخار می کنیم که خدمتگذار جانبازان هستیم.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول تاریخ، بشریت تحولات زیادی را تجربه کرده است، ادامه  داد: هیچ جای تاریخ نیست که نگاه آن کم رنگ به قیام عاشورا حسینی باشد؛ وقتی به مکتب الهی نگریسته می شود حتی خبیث ترین انسان ها قیام امام حسین علیه السلام را تکریم می کنند.

 

مالکی با  اشاره به اینکه مردم جهان عزت اسلام را در حکومت امام حسین می دانند، گفت: آزادگان سختی ها را با جان خریدند تا  آزادی شکل بگیرد.

 

وی افزود: اگر امروز می ببینید یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان خواهان تجربه تحریم کشورمان است، این به برکت ایستادگی ملت ایران حاصل شد.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشورمان مشکلات زیادی وجود دارد  که بیشتر آن به داخل بر می گردد، ادامه داد: یک ذره از مواضع خودمان در برجام کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 1207057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha