بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در عرصه فضای  مجازی جهاد است

حجت الاسلام حافظی با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه مجازی، گفت: جهاد امروز در فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین  «صمد حافظی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به جهاد تبیین و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص، اظهار داشت: واژه جهاد انواع گوناگونی دارد؛ درواقع جهاد تبیین نوعی از جهاد فکری است که انسان با مطالعات، زبان و حضور خود طی آن از دین و اسلام مراقبت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه جهاد تبیین صرفاً در فضای حقیقی نیست، افزود:  با توجه به شرایط کنونی، بخش بسیاری از آن در فضای مجازی است.

 

امام جمعه چگنی افزود: امروزه به دلیل نبود جهاد تبیین، فضای مجازی به تهدید تبدیل شده، اما باید این فضا را به فرصت تبدیل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه جهاد امروز را در فضای مجازی است، ادامه داد: امروز فعالیت موثر در عرصه مجازی و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در این عرصه دفاع از خون شهدا است.

 

امام جمعه شهرستان چگنی اذعان داشت: در جامعه امروزی، اثر تخریبی یک پیام و یا یک کلیپ چند دقیقه‌ای به مراتب بیشتر از چندین بمب و موشک است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حافظی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی با دادن خون شهدا و تازه دامادهایی که نو عروسان خود را گذاشتند و به میدان جبهه و جنگ حق علیه باطل رفتند به اینجا رسیده است.

 

وی در فرازی دیگر از سخنان خود، با بیان اینکه شهدا  خون خود را فدای انقلاب اسلامی کردند، افزود: امروز وظیفه انقلابی همه ماست تا در فضای مجازی و دیگر عرصه ها از انقلاب و خون شهدا دفاع کنیم.

 

حجت الاسلام حافظی اظهار کرد: باید کمبودها و خلاءها پُر شود و بر این اساس باید دید دشمن کجا و چه مسائلی را نشانه گرفته تا برای همان موضوعات نیز برنامه ریزی انجام شود.

کد خبر 1207139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha