یکهزار و ۴۰۵دستگاه ناوگان حمل و نقل به زائران اربعیت خدمت رسانی می کنند

عبدی گفت: یکهزار و ۴۰۵دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه ای استان در قالب ۸۳ شرکت آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « رضا عبدی» امروز در سخنانی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی افزایش تعداد زائران اربعین حسینی و نقش لرستان به عنوان پشتیبان پایانه های مرزی جنوب و غرب کشور به ویژه "مهران"، ناوگان حمل و نقل جاده ای استان به صورت کامل آماده خدمت رسانی در طول طرح اربعین حسینی می باشد.

 

وی افزود: یکهزار و ۴۰۵دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه استان درصورت اعلام نیاز استان های مرزی برای جابجایی زائران و همچنین جایگزینی خودروهای کاروان های در راه مانده، مهیا است.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ادامه داد: در این راستا براساس شیوه نامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با تاکید مدیرکل راهداری لرستان جلسات هماهنگی و برنامه ریزی با صنوف حمل و نقل و دستگاه های ذیربط انجام شده است.

 

عبدی بیان کرد: پیگیری رفع نواقص پایانه برون استانی، بسیج امکانات در راستای ایمن سازی محورهای منتهی به مرز مهران، برگزاری جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان با موضوع اربعین حسینی و تسهیل در تردد و ایمنی زائران، برگزاری جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین و شورای معاونین و اداری راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با دستور کار ارتقای کیفیت خدمت رسانی از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 1207165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha