رییس جمهور تیمی را برای پیگیری مصوبات سفرهای استانی پیش بینی کند

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه اصل سفرهای استانی رییس جمهور بسیار ارزشمند است، گفت: رییس جمهور تیمی را برای پیگیری مصوبات سفرهای استانی پیش بینی کند.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور گفت: اصل سفر بسیار ارزشمند است، اینکه دولتمردان در بین مردم و نقاط مختلف کشور حضور پیدا می کنند، بسیار خوب است. در واقع مسئولان با مسئله ها و ارایه طریقی که از ناحیه متولیان محلی ارایه می شود، آشنا می شود و می توانند بر اساس آن تصمیم درستی برای حل مشکلات اتخاذ کنند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت باید این را مد نظر قرار دهد که کار دولت در استان های مختلف با توجه به نگاه مثبتی که مردم نسبت به دولت دارند، بسیار سخت است چرا که مردم توقع تحقق وعده های دولت را دارند.

 

وی بیان کرد: برخی از گزارش ها که توسط دولتمردان داده می شود با آن چیزی که اتفاق می افتد مقداری متفاوت است لذا می طلبد رییس جمهور تیمی را مجزا برای بررسی پیگیری مصوبات سفر و چگونگی انجام و میزان پیشرفت پیش بینی کند. دایم گزارش ها را به شخص رییس جمهور بدهند که چه مواردی اتفاق افتاده است و چه مواردی اتفاق نیفتاده است.

 

سرگزی گفت: قطعا مردم از حضور دولتمردان در بین خودشان استقبال می کنند و این باعث امیدواری می شود اما ما باید دقت کنیم و سعی کنیم که مصوبات اجرایی شود که این حضور باعث نگرانی مردم نشود.

 

 

کد خبر 1207168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha