برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآنی مشكات

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ویژه آقایان نیز از روز شنبه، ۲۹مردادماه برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ حجت‌الاسلام «محمد گرمسیریان»، دبیر اجرایی مسابقات قرآنی مؤسسه مشكات گفت: چهارمین دوره مسابقات كشوری و دومین دوره بین‌المللی مسابقات مشكات در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، ۳۰ جزء و كل قرآن و ترتیل در گروه‌های سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶سال ویژه بانوان و آقایان و در رشته اذان و قرائت تقلیدی ویژه آقایان، برگزار شد.

 

وی ادامه داد: از ۲۸ تیرماه، داوری مرحله اول برخی رشته‌ها همچون اذان و ترتیل آغاز و به‌ دلیل حجم بالای آثار ارسالی داوری‌ها تا نیمه مرداد ادامه داشت. برای رشته‌های حفظ (۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء) آزمون كتبی از یكم تا سوم مردادماه برگزار و داوری از هشتم تا ۱۴مردادماه برگزار شد.

 

گرمسیریان با اشاره به برگزاری مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات افزود: این مرحله از مسابقات برای بانوان از ۲۵ مردادماه آغاز و ۲۸ مرداد به پایان رسید.

 

 این مسئول تصریح كرد: مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ویژه آقایان نیز از روز شنبه، ۲۹مردادماه برگزار خواهد شد و به مدت پنج روز ادامه دارد.

 

دبیر اجرایی مسابقات قرآنی مؤسسه مشكات با بیان اینكه مرحله نهایی این مسابقه از ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: در مجموع بیش از ۱۳هزار نفر در این مسابقه شركت كردند و از ۶۵ كشور خارجی نیز در بخش بین‌الملل مسابقات ثبت‌نام‌‌كننده داشتیم.

کد خبر 1207211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha