بازار آب در قزوین راه اندازی می شود

اعلایی گفت: از بدو ورود به استان با بررسی ساختار اقتصادی استان، شعار افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد در دستور کار قرار گرفت و ان شاالله به زوی راه اندازی بازار منسجم آب را در دستور کار را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به شهر آبیک که امروز (شنبه ۲۹ مرداد) در منطقه زیاران شهرستان آبیک برگزار شد، بیان کرد: از مجموع هزینه ریالی که برای این پروژه شده است، بیش از نیمی به دستور آقای محرابیان بوده که جای تشکر دارد و منجر به این اتفاق مبارک شده است.

 

استاندار قزوین ادامه داد: با اجرای این طرح با کیفیت ترین آب استان امروز نصیب مردم صبور آبیک می شود و ان شاالله شرایط زیستی این شهر بهتر شود.

 

وی عنوان کرد: آب یکی از موضوعات اساسی استان قزوین است و به دلیل مزیت های قابل توجه در حوزه صنعت و کشاورزی، یکی از کار ویژه های ما در استان مقوله آب است.

 

اعلایی افزود: از بدو ورود به استان با بررسی ساختار اقتصادی استان، شعار افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد در دستور کار قرار گرفت و ان شاالله به زوی راه اندازی بازار منسجم آب را در دستور کار را داریم و این امر یکی از اقداماتی است که می تواند نمونه ای برای کشور بوده و فضای اقتصادی استان را متحول کند.

 

وی تأکید کرد: اقدام امروز نشانگر رویکردهای دولت سیزدهم است، دولت سیزدهم در کنار تمام تنگناها، مسائل اصلی مردم را در دستور کار قرار داده و در استان هم همین رویکرد را داریم.

 

استاندار قزوین توضیح داد: حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف نظیر مباحث زمین و مسکن نشانگر این رویکرد است و سیاست کلان ارتقا بهره وری تولید از مقولاتی است که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار خواهد گرفت و مردم از ثمرات آن برخوردار خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: از همه کسانی که در اجرای این پروژه نقش آفرینی کردند تشکر می کنیم و از خبرنگاران به شکل ویژه تشکر کرده و وقتی روی مسائل اساسی مردم متوقف شود همه پای کار آمده و موضوع را پیگیری می کنند و این امر یکی از اقدامات خوب اصحاب رسانه استان بوده است.

 

کد خبر 1207235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha