مطالبات مردم مازندران در سطح ملی پیگیری می‌شود

بابایی کارنامی گفت: مطالبات مردم استان مازندران در حوزه‌های مختلف و در سطوح ملی با جدیت پیگیری شده و نمایندگان استان هم در این رابطه رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی بابایی کارنامی» امروز (۲۹مرداد) در جلسه شورای اداری استان مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، هم افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی را در توسعه و ترقی استان مهم دانست و از استاندار مازندران و فرماندار شهرستان ساری به واسطه پیگیری مطالبات مردمی قدردانی کرد.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان مازندران قطب کشاورزی بوده و پرداختن به این حوزه باید در اولویت استان قرار گیرد خواستار پیگیری مطالبات کشاورزان در بخش‌های مختلف شد.

 

وی ضمن یادآوری اینکه مجمع نمایندگان استان مازندران نیز مطالبات استان در حوزه‌های مختلف را در سطح ملی پیگیری می‌کنند، بر تقویت هم افزایی در استان تاکید کرد و گفت: تلاش داریم تا بخشی از مشکلات هم‌استانی‌ها را در دولت سیزدهم مرتفع کنیم.

 

بابایی کارنامی افزود: در بین مردم بودن، انقلابی ماندن، احساسی عمل نکردن از شاخصه‌های دولت است و می‌توان برای این شاخص‌ها و جهت‌گیری‌ها تلاش و آن را تقویت کرد.

کد خبر 1207240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha