همایش عفاف و حجاب برگزار شد

همایش عفاف و حجاب به همت بیمارستان امام خمینی (ره) اراک امروز (۲۹ مرداد) در این مرکز درمانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،  حجت الاسلام «سلیمانی» امروز در همایش عفاف و حجاب که در بیمارستان امام خمینی(ره) شهر اراک برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد شهدای فاجعه مسجد گوهر شاد، گفت: حجاب و عفاف و لزوم اهتمام ورزیدن به آن بعنوان پایه های اصلی حفظ بنیان خانواده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

امام جماعت بیمارستان امام خمینی(ره) اراک ضمن تاکید بر رعایت این مهم از سوی همگان افزود: از خانواده ها و والدین می خواهیم که از آسیب های فضای مجازی به خانواده ها و فرزندان غافل نشوند و با استفاده از آموزه های مکتب اسلام به حفظ و تحکیم بنیان خانواده و جامعه اسلامی بپردازند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه حجاب تامین کننده آزادی است و بی حجابی امنیت خانواده ها را به خطر می اندازد، خاطر نشان کرد: یکی از نقاط قوت زنان مسلمان حجاب‌شان است که باید در حفظ آن بکوشند.

 

امام جماعت بیمارستان امام خمینی(ره) اراک با تاکید بر سخنان رهبری در بیان جایگاه و ارزش حجاب و عفاف، عنوان کرد: به بیان ایشان، حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذاری زن است، سنگین شدن کفه ی آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله ی حجاب تشکر کرد؛ این جزو نعمتهای الهی است.

کد خبر 1207295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha