گسترش فضاهای کتابخانه ای هدف اصلی تشکیل   انجمن کتابخانه های عمومی مشهد است

بدیع زادگان گفت:هدف اصلی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد گسترش فضاهای کتابخانه ای و ارائه خدمات موثرتر در جامعه امروزی است که درگیر تکنولوژی و استفاده از فضاهای مجازی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا بدیع زادگان» امروز شنبه (۲۹ مرداد) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد ضمن تبریک انتصاب ابراهیم رسولی مقدم به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشهد به معرفی اعضای انجمن و نحوه و اهداف فعالیت انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان پرداخت.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد بیان کرد: هدف اصلی این انجمن گسترش فضاهای کتابخانه ای و ارائه خدمات موثرتر در جامعه امروزی است که درگیر تکنولوژی و استفاده از فضاهای مجازی هستند.


بدیع زادگان با بیان اینکه امروز باید توجه بیشتری به حوزه کتاب و کتابخوانی داشته باشیم، افزود: در واقع جلسه انجمن کتابخانه های عمومی تنها جلسه ای است که بصورت تخصصی به حوزه کتاب و کتابخوانی می پردازد.

 

گفتنی است، تهیه نقشه جامع از وضعیت پراکندگی کتابخانه ها در مناطق مختلف شهرستان و افزایش حق عضویت کتابخانه های عمومی از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهی پیام/

 

کد خبر 1207303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha