آیین تجلیل از خادمیاران و فعالان عرصه رسانه استان اصفهان برگزار شد

آیین تجلیل از خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان با محوریت تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع)، خادمیاران فعال خبر و فضای مجازی و تقدیر از برگزیدگان سومین جشنواره خدمت رضوی برگزار شد.

«زهره سادات طالقانی» در حاشیه آیین تجلیل از خادمیاران و فعالان عرصه رسانه استان اصفهان که با حضور مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت:  کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی اصفهان با عضویت بیش از 300 خادمیار، یکی از فعالترین کانون‌های خدمت رضوی اصفهان است که در دوره های متمادی و پیاپی حاژر رتبه برتر از نظر کمیت و کیفیت انتشار  و انعکاس فعالیت سایر کانون های خدمت رضوی و فعالیت های خادمیاران رضوی اصفهان بوده است.

مسئول کارگروه خبر کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان با تاکید بر اینکه رسانه ابزاری مهم برای انتقال مفاهیم اساسی و ترویج سبک زندگی رضوی است اضافه کرد:  بیش از۳۰۰ نفر از کارشناسان خبر و فضای مجازی  به عنوان خادمیاران یا یاوران رضوی( وقف و نذررسانه) به این بارگاه مطهر خدمت می کنند.

 

وی با تاکید براینکه خادمان رسانه ای می توانند در راستای فرهنگ رضوی جریان ساز باشند ، گفت: با عملکرد پرقدرت، پویا و تخصصی کانون خبر و فضای مجازی اصفهان، برگ زرینی بر فعالیت های دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان افزوده شده است.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه این موفقیت، ثمره زحمات و تلاشهای خالصانه و مستمر  تک تک خادمیاران کانون است بر استفاده از ظرفیت رسانه در تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام و انعکاس فعالیت های خادمیاران رضوی در استان تاکید کرد.

 

طالقانی رسانه را بازوی توانمند دبیرخانه  کانون های خدمت رضوی استان  جهت تحقق اهداف کمی و کیفی مربوط به خدمت رسانی و محرومیت زدایی توسط خادمیاران و یاوران رضوی دانست و اضافه کرد: بهره‌گیری از ابزار رسانه می‌تواند مفاهیم سیره رضوی را در سطحی گسترده و به‌صورت عمیق در جامعه نهادینه‌سازی کند،

 

مسئول کارگروه خبر کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان با بیان اینکه خادمیاران این کانون از پیشگامان عرصه رسانه هستند، گفت: آستان قدس رضوی همواره به اهمیت رسانه واقف بوده و در دو سال گذشته با برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) و با هدف جذب و نشر بهترین آثار، گام‌های مهمی در این مسیر برداشته است.

 

طالقانی افزود: در سال گذشته و در فرایند برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره متعلق به اصفهان بود که علاوه بر خادمیاران تخصصی کانون، اهالی رسانه و مردم نیز از جمله شرکت‌کنندگان در این جشنواره بودند و پس از دریافت آثار، داوران به صورت تخصصی و موشکافانه بهترین آثار را انتخاب کردند و ما در این آیین میزبان منتخبین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) هستیم.

 

وی ادامه داد: در این آیین از خادمیاران عرصه خبر و فضای مجازی که در یک سال گذشته به طور مستمر و فعال با این کانون همکاری کردند با اهدای لوح تقدیر، جوایز و تبرکی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1207320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha