کانون های مساجد ظرفیت بزرگی برای فرهنگ سازی دارد

آمون گفت: کانون های مساجد ظرفیت بزرگی برای فرهنگ سازی دارد و تفاهم نامه های مختلف با ادارات در خصوص اشاعه برنامه های فرهنگی در کانون ها منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (29 مردادماه) در دیدار با مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: کانون های مساجد ظرفیت بزرگی برای فرهنگ سازی دارد و تفاهم نامه های مختلف با ادارات در خصوص اشاعه برنامه های فرهنگی در کانون ها منعقد شده است.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: در حوزه ترویج فرهنگ استاندارد نیز آمادگی کامل برای حضور کارشناسان در برنامه های فرهنگی کانون ها داریم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: آموزش های چهره به چهره و حضور کارشناسان ادارات در برنامه های فرهنگی یک مزیت نسبی دارد که می تواند آگاهی عمومی را افزایش دهد.

 

آمون خاطر نشان کرد: آمادگی همجانبه برای ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه هستیم و امیدواریم بتوانیم گام های اساسی برداریم.

 

وی اعلام داشت: مساجد جایگاه رفیعی در برنامه های فرهنگی دارد و می تواند در طولانی مدت تاثیرگذاری زیادی در حوزه فرهنگ سازی داشته باشد.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: بیش از 580 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که بیشتر این مراکز فرهنگی در مناطق روستایی بود و می تواند در حوزه فرهنگ سازی تاثیر گذاری باشد.

 

کد خبر 1207325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha