هفته دولت بهترین فرصت برای انعکاس فعالیت‌ ادارات به مردم است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در هفته دولت، تلاش بر این است که اقدامات و فعالیت ها منعکس شوند تا مردم در جریان فعالیت های دولت قرار بگیرند تا روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه بالا برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ «علی باقری» در هفتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران که با حضور مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استان مازندران، معاون فنی و عملیاتی بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد کشور، مدیران عضو شورا و جمعی از آزادگان سرافراز دفاع مقدس به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در شهرستان قائمشهر برگزار شد با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور مقاومت در برابر دشمن را مهمترین دستاورد آزادگان دانست و تصریح کرد: الگو گیری از حماسه آفرینی های آزادگان چراغی برای هدایت سکان انقلاب و الگویی برای نسل آینده کشورمان است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه موضوع ایجاد و حفظ اشتغال دغدغه جدی در کشور و استان است، افزود: واحدهای تولیدی و شرکت ها نیاز به نیروهای کار متخصص دارند و این مهم باید با کمک و همکاری سازمان فنی حرفه ای و سایر دستگاه های مرتبط انجام شود.

 

وی با اشاره به پیشنهاد استاندار مازندران برای راه اندازی قرارگاهی برای عملیاتی کردن شعار سال مقام معظم رهبری با حضور نخبگان دانشگاهی و دستگاه های اجرایی تصریح کرد: سازمان صنعت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت محوری به عنوان دبیرخانه این قرارگاه معرفی شدند و امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در این بخش باشیم.

 

باقری با اشاره به تهیه شیوه نامه  توسط دفتر امور استانها برای بررسی عملکرد شورای هماهنگی، گفت: گزارشی که در این جلسه ارائه شد، استان مازندران بدلیل سطح عملکردی عالی در سطح کشور در حوزه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه رتبه پنجم را کسب کرده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در بخش دیگری با گرامیداشت هفته دولت و هفته تعاون، بیان کرد: دستگاه های شورای هماهنگی تعاون، برنامه های هفته دولت را به ستاد استانداری و دبیرخانه این شورا اعلام کنند تا با وحدت رویه اقدامات انجام شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصتی مناسب برای انعکاس اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی به مردم است، بیان کرد: لازم است در اولین هفته دولت، دولت سیزدهم فعالیت های صورت گرفته به خوبی به مردم منعکس شود.

 

باقری موضوع  اشتغال را بسیار مهم دانست و افزود: تاکید معاونت اقتصادی استانداری مازندران رصد و راستی‌آزمایی در بخش ایجاد اشتغال است و دستگاه های عضو شورای هماهنگی موضوع اشتغال را به صورت جدی اهتمام داشته باشند.


 

کد خبر 1207326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha