افتتاح ۴۹ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای طی هفته دولت در مازندران

درویشی گفت: در هفته دولت مرکز سنجش و آموزش تربیت فنی و حرفه ای و ۴۹ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، «سید حسین درویشی» در هفتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه ۱۹ گروه هدف در حوزه آموزش داریم گفت: ماموریت اصلی سازمان؛ آموزش مهارت، پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی نیروی کار، حضور در عرصه بین‌المللی و گفت و گوی ملی مهارت است که با کمک مراکز آموزشی ثابت و آموزشگاه های بخش خصوصی حدود 4 هزار مربی به عنوان سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف انجام وظیفه می کنند.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران افزود: در سال گذشته ۶۰ هزار و ۲۶۵ نفر و در سال جاری بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته های مختلف آموزش های فنی و مهارتی را دیدند.

 

وی در خصوص ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی اظهار کرد : با هدف ارتقا مهارت شاغلین صنایع و صنوف و تربیت نیروی کار ماهر در راستای تولیدات این موسسات، مجوز ٨ مرکز جوارکارگاهی صادر و تعداد این مراکز در سطح استان به ١٢۵ مرکز رسید.

 

درویشی گفت: در هفته دولت مرکز سنجش و آموزش تربیت فنی و حرفه ای و ۴۹ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد تومان، هشت مرکز جوار کارگاه و دو مرکز مهارت آموزی افتتاح می شود.

 

مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استان مازندران نیز با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به اینکه آزادگان، تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند، گفت: آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

 

«عبداله ریاحی» با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه ایثار و رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان را فراموش نخواهد کرد، افزود: این روحیه شهامت، شجاعت و استقامت را باید به نسل جوان منتقل کرد.

 

وی آزادگان را سند زنده تاریخ انقلاب و نظام اسلامی توصیف کرد و اظهار کرد: همه قدردان صبوری آزادگان و خانواده آنان هستیم.

 

در پایان این جلسه به مناسبت سالروز بازگشت اسطوره‌های صبر و مقاومت به آغوش وطن؛ از آزادگان شاغل در دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1207328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha