لزوم آمادگی دستگاه ها و مواکب جهت خدمت رسانی در اربعین/ زائران بدون گذرنامه به مرزها مراجعه نکنند

حجت‌الاسلام موسوی فرد در حاشیه بازدید از زیرساخت و مواکب مرز شلمچه بر لزوم آمادگی دستگاه ها و مواکب جهت خدمت رسانی به زائران تاکید کرد و گفت: زائران بدون گذرنامه به سمت مرزها نیایند، چرا که امکان تردد وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» امروز (شنبه ۲۹ مرداد) در حاشیه بازدید از زیرساخت و مواکب مرز شلمچه،در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمادگی مناسب مرزهای استان خوزستان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به وقفه‌ای که در سال‌های گذشته برای زیارت عتبات عالیات ایجاد شده بود، امسال شاهد حضور گسترده و وسیع زائران در مرزها برای عزیمت به زیارت اربعین خواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: خوشبختانه در ۲ مرز شلمچه و چذابه ظرفیت‌ها و امکانات پرحجم و مناسب وجود دارد و آماده میزبانی از زائران سیدالشهدا (ع) هستیم. 

 

وی با بیان اینکه توصیه بنده به دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی، پشتیبانی از مواکب است اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی به جای تصدی‌گری و برپایی موکب، از موکب ها حمایت و پشتیبانی کنند.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به گرمی هوا و نیاز ضروری به آب شرب در تمام مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی بیان کرد: باید در تمام مسیر منبع‌ و مخزن‌های آب با نظارت بهداشت ایجاد شود.

 

وی تاکید کرد: درخواست بنده از تمامی مردم ایران این است که بدون گذرنامه به سمت مرزها نیایند، چرا که امکان تردد وجود نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام موسوی فرد تصریح کرد: مردم خوزستان به ویژه شهرستان های مجاور مرزها همچون سال‌های گذشته آماده میزبانی از زائران باشند، البته مواکب، مساجد و حسینیه‌های ما نیز به صورت شبانه‌روزی آماده استقبال هستند.

 

کد خبر 1207359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha