آمادگی شهرستان سرپل ذهاب برای میزبانی از زوار اربعین حسینی

بابلی، گفت: تمامی خدماتی که در این موکب ها به عزاداران ارائه می شود رایگان و شهرستان با تمام ظرفیت های خود پای کار است .

صدر الله بابلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره به برپایی موکب های اربعین حسینی در شهرستان سرپلذهاب، گفت:خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) توفیق بزرگی است که نصیب مردم شهرستان سرپلذهاب شده است ودر حال حاضر ۶موکب در شهرستان کار خدمات رسانی به زوار را انجام می دهند .

 

فرماندار سرپل ذهاب،افزود: تمامی تمهیدات لازم برای اسکان احتمالی برای زائرین، تجهیز موکب های مسیر تردد زائرین در بحث نظم و امنیت، تامین آب ،برق ، پذیرایی، نمازخانه،سرویس های بهداشتی اندیشیده شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: تا کنون۱۰ کمیته تشکیل شده ، تا وظایف دقیق خود را برنامه ریزی و به خوبی انجام دهند و هماهنگی و همکاری کافی با موکب داران و مردم شهرستان داشته باشند. 

 

بابلی تصریح کرد:امسال ایام پیاده روی اربعین همزمان با روزهای اوج گرمای شدید هوا در عراق است. به همین خاطر باید پیاده روی در ساعت خنک از مهمترین توصیه‌ها است ،استفاده از چتر راهکاری برای مقابله با تابش مستقیم آفتاب ،به طور مداوم آب بنوشید،لباس گشاد و سبک بپوشید، در گرم‌ترین ساعات روز از فعالیت خودداری کنید، نوشیدن مایعات بدون کافئین را جدی بگیرید، استفاده از کلاه و عینک آفتابی می‌تواند کمک کننده باشد و نوشیدن شربت‌های سنتی مثل خاکشیر را فراموش نکنید.

کد خبر 1207401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha