آمادگی  مواکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به زائران اربعین

جوینده از آمادگی کامل مواکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «موسی جوینده» صبح امروز(۳۰ مرداد) در گردهمایی مواکب اربعین با حضور نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در خراسان جنوبی ۵۲ موکب اربعین را ساماندهی کردیم و پروانه آنها صادر شده است.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی از استقرار ۴۴ موکب اربعین در کشور عراق خبر داد و گفت: همچنین هشت موکب برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی در داخل کشور مستقر خواهند بود تا بعد از ایام پایانی ماه صفر و برگشت این زائران از مشهد آنان را مدیریت کنند.

 

وی به سایت استقرار مواکب خراسان جنوبی در شهر کاظمین در صحن صاحب الزمان حرم امامین جوادین اشاره و بیان کرد: البته در مسیر نجف، کربلا و شهر حله نیز تعدادی از مواکب خراسان جنوبی مستقر خواهند بود.

 

حوینده ادامه داد: با توجه به گرمای هوا در ایام اربعین یکی از نیازهای اصلی زائران آب و یخ است که در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شد و تاکنون دستگاه های یخ ساز و سردخانه ها و دستگاه های بسته بندی آب آماده شده است تا بتوانیم خدمتگزار زائرین باشیم.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان جنوبی افزود: آمادگی کامل داریم تا بتوانیم در ایام اربعین به زائران حسینی خدمت رسانی کنیم و اکنون نیز اکیپ سوم ما برای بحث های زیرساختی در مسیر عراق هستند و تا پایان عملیات اربعین در کشور عراق حضور خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه برای تأمین اقلام مورد نیاز مواکب اربعین حسینی از توان خیرین و مردم استفاده شده است و مردم این استان با حمایت های خود تمام قد در این زمینه به میدان آمدند.

 

 

کد خبر 1207463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha