شبکه عظیم مساجد نقش مهمی در ترویج روحیه مقاومت و ایثار دارد

محسنی بندپی گفت: مساجد حتی کوچک‌ترین آنها در دورافتاده‌ترین نقطه ایران مروج فرهنگ شهادت و ایثار در راه دین و کشور هستند و همین شبکه عظیم مساجد در مقابله با استکبار و صهیونیست‌ها ‌مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند.

«محمدعلی محسنی بندپی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه فرهنگ مقاومت در وجود همه ایرانی ها ریشه‌دار است، اظهار کرد: تاریخ را که مرور می کنیم سرشار از ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان است و هرجا که بخشی از ایران جدا شده به دلیل فساد و سهل‌انگاری و وابستگی شاهان و مسئولان بوده است که در همه این موارد نیز مخالفت های شدید علما و مردم نسبت به کوچک تر شدن ایران در تاریخ ثبت شده است.

 

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مساجد در تقویت و تثبیت فرهنگ مقاومت در ملت ایران مهمترین نقش را داشته اند به ویژه وقتی حکومت های دینی در کشور مستقر نبود، این مساجد بودند که بار انتقال فرهنگ دینی به مردم و ایستادگی را بر دوش می کشیدند.

 

وی اضافه کرد: امروزه نیز این مساجد هستند که مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را نسل به نسل منتقل می کنند و با تبیین خباثت ها و نسل کشی ها و کودک کشی های رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش در جهان و منطقه، مردم را در مسیر مبارزه با جریان استکبار مقاوم نگاه داشته اند.

 

محسنی بندپی گفت: وقتی در مسجدی یادواره شهدا برگزار و از خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر می شود فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب و ملت ایران ترویج می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همه مساجد حتی کوچک ترین آنها در دورافتاده ترین و محروم ترین نقطه ایران نیز ترویج فرهنگ شهادت و ازخودگذشتگی در راه دین و کشور را در دستور کار خود دارند و همین شبکه عظیم مساجد در نقاط مختلف کشور در مقابله ما با استکبار و صهیونیست ها مهم ترین نقش را ایفا می کند.

کد خبر 1207480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha