طرح پویش مشق احسان در قالب توزیع ۷ هزار و ۳۰۰ بسته تحصیلی اجرا می شود

پورسلیمانی با اعلام خبر اجرای طرح پویش مشق احسان گفت: در جریان اجرای طرح پویش مشق احسان ۷ هزار و ۳۰۰ بسته تحصیلی میان دانش آموزان کم برخوردار توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « پورسلیمانی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر اجرای طرح پویش مشق احسان گفت: طرح پویش مشق احسان ستاد اجرایی در استان البرز اجرا شد. 

 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز افزود: یکی از مسائل قابل توجه در این طرح موضوع مسئله محوری است که متناسب با نیاز جامعه این پویش در نیمه نخست شهریور اجرا می گردد. 

 

وی با اشاره اشاره به اهمیت محرومیت زدایی توضیح داد: تهیه بسته های تحصیلی در قالب کیف، مداد، خودکار، پاک کن و ... با ارزشی برابر هر بسته سه میلیون ریال که ۷ هزار و ۳۰۰ بسته در این طرح میان دانش آموزان کم برخودار توزیع می شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت گروه های جهادی و مسجدی به منظور تحقق این طرح از مشخصات اجرایی این طرح است. 

 

گفتتی است، غرفه هایی که توسط گروه های جهادی و مساجد در ۱۵ نقطه استان جهت دریافت مشارکت های مردمی برقرار می شود، از طریق سایت دنیای احسان به نشانی اینترنتی EHSAN.IR و یا از طریق کد دستوری #۱۵۴۰۳۰ همچنین  از طریق واریز وجه به حساب بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به شماره کارت۵۰۴۰۷۲۱۱۱۱۶۶۶۴۰۱ می توانند در این طرح مشارکت کنند. 

 

کد خبر 1207501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha