مسابقه هنر عکاسی ویژه روز عکاس به همت هتل «چمران» شیراز برگزار شد

مسابقه هنر عکاسی ویژه روز عکاسی به همت هتل «چمران» شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مسابقه هنر عکاسی ویژه روز عکاسی به همت هتل «چمران» شیراز برگزار شد، مقرر شده است هر ساله این مسابقه برگزار شود، در این مراسم «محمدحسین شفاعتیان»، گفت: همواره دوست داشتم به جوانان میدان بدهم و جوانان را آموزش دادم و به جامعه معرفی کرده ام و هنر و برند ما اینست که جوانان کارآزموده به جامعه معرفی کنیم.

مالک هتل «چمران» شیراز با اشاره به اینکه اگر ما اینجا هستیم و از برنامه های فرهنگی لذت می بریم، انسان هایی رفتند و جان شیرین خود را فدا کردند تا ما امنیت داشته باشیم، افزود: برگزاری این نوع برنامه های فرهنگی هنری کار سازمان های فرهنگی است اما ما هم سعی داریم که وظیفه و دین خود را ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از بزرگان فرهنگی، مذهبی و اقتصادی را در دستور کار قرار داده ایم، اظهار کرد: بخشی از فعالیت های هتل «چمران» به برگزاری برنامه های جشن، تجلیل و یادبود بزرگان عرصه های مختلف خواهد بود و رویدادهای فرهنگی و هنری کشوری و جهانی را زمان بگذاریم و جز اولویت های کاری بدانیم.

شفاعتیان با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان برگزار شد و هدف اینست که شهر شیراز معرفی شود، اضافه کرد: این به یک رویداد تبدیل شود و سعی می کنیم برای روزهای مختلف نظیر روز پزشک برنامه های مختلف برگزار می شود و در پیج اینستاگرام هتل «چمران» فراخوان ها اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه داوری به صورت ناشناس انجام شده است، افزود: تقویم رویدادی استان فارس مشخص می کنیم و از افرادی برتر آن تجلیل می شود.

خاطر نشان می شود، روز 19 آگوست روز جهانی عکاسی است و 84 عکس به دبیرخانه ارسال شده و 30 اثر به مرحله داوری رسیده است و نگاه متفاوت به هتل «چمران» و پیرامون آن را مورد توجه قرار گرفته است و در نهایت 20 نفر مردم رای دادند که پنج نفر اول به این ترتیب هستند، «علیرضا ایروانی»، «صادق علوی»، «مینا شیروانی»، «حسین جاوید» و «زینب ملک پور» مقام اول تا پنجم آرای مردمی را کسب کردند و «آریا رحیمی»، «مهران نعمتی»، «عرفان جنتی»، «علی توانگر» و «غزاله موسوی» در پیج بیشترین را تگ کردند و در نهایت «فهیمه اسلامی»، «فاطمه آریایی» و «صدیقه کشاورز» به مقام اول تا سوم این جشنواره دست یافتند.

 

کد خبر 1207504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha