انتشار کتاب «نگاهی بر گل واژه های دین» در جهرم

حجت الاسلام اکبری از انتشار کتاب «نگاهی بر گل واژه های دین» اثر حجت الاسلام «بهشتی» به همت امور فرهنگی دفتر امام جمعه جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «محمد اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کتاب «نگاهی بر گل واژه های دین» جدیدترین اثر امور فرهنگی و تدوین آثار دفتر امام جمعه جهرم به قلم حجت الاسلام «محمد بهشتی» چاپ و منتشر شد.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود:  این کتاب در 80 صفحه و شمارگان پنج هزار نسخه به همت انتشارات «پیمان غدیر» شهرستان جهرم منتشر و روانه بازار نشر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کتاب «نگاهی بر گل واژه های دین» به سه امر اصول، فروع و اخلاق پرداخته است، عنوان کرد: کتاب مذکور ویژه گروه سنی کودکان و نوجوانان گردآوری و به چاپ رسیده است.

 

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: توحید، عدل، نبوت، امامت و معاد در بخش اصول دین، نماز، روزه، خمس، زکات، حج، جهاد، امر به معروف، نهی از منکر، تولی، تبری در بخش فروع دین و اخلاق نیک و بد، اخلاق نظری و عملی، جهاد اکبر، اخلاق در قرآن، اخلاق اسلامی در جنگ، مواعظ اخلاقی در فرمایش امام علی (ع)، فرازی از دعای مکارم الاخلاق، بهشت و اخلاق، چهل موعظه اخلاقی در فرمایش امام علی (ع) و... بخش اخلاق این کتاب رابه خود اختصاص داده است.

 

در مقدمه این کتاب آمده است: «مجموعه درس های دین اسلام به سه بخش اصول دین، فروع دین و اخلاق دین تقسیم می شود؛ به همین منظور کتاب «نگاهی به گل واژه های دین» با عنایت و توجه به خلاصه پردازی جهت نوجوانان و جوانان با حمایت امام جمعه جهرم توسط حجت الاسلام «بهشتی» به زیور تبع آراسته شد».

 

علاقمندان می توانند این کتاب را با مراجعه امور فرهنگی و تدوین آثار دفتر امام جمعه جهرم تهیه کنند.

کد خبر 1207565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha