دولت مردمی، نگاه حزبی، سیاسی و تک بعدی به رسانه ها ندارد

ثقتی با بیان اینکه دولت مردمی، نگاه حزبی، سیاسی و تک بعدی با رسانه ها ندارد گفت: ما نیز نیازمند حضور پرشور خبرنگاران در انعکاس خدمات و عملکردهای دولت و تحقق گفتمان دولت سیزدهم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا ثقتی» در آیین تجلیل استانی از خبرنگاران که در تالار مرکزی رشت برگزار شد اصحاب رسانه را کمک حال دولت و حاکمیت دانست و بیان کرد: این خبرنگاران هستند که مشکلات جامعه را به گوش مسئولان می‌رسانند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه رسانه ها باید عدالت رسانه ای را رعایت کنند و در کنار دولت مردمی باشند گفت: مسئولان پایبند به کار حرفه ای خبرنگاران هستند.

وی تصریح کرد: دولت مردمی، نگاه حزبی، سیاسی و تک بعدی با رسانه ها را ندارد و چنین طرز تفکر و نگاهی در گیلان نیز حکمفرما است از این رو ما نیز نیازمند حضور پرشور خبرنگاران در انعکاس خدمات و عملکردهای دولت و تحقق گفتمان دولت سیزدهم هستیم.

وی در ادامه خواستار تغییر رویکرد مدیران استانی نسبت به رسانه ها شد و افزود: مدیران می بایست در لایه‌های مختلف به انتقادات و سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه به صورت شفاف پاسخ دهند.

ثقتی همچنین با اشاره به فراهم بودن بسترهای آموزشی در استان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای اصحاب رسانه خبر داد.

 

*«قرارگاه جهاد تبیین» در گیلان راه اندازی شد
«میلاد ابراهیمی» نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور خبرنگاران که در ایام اوج کرونا  دوشادوش کادر درمان ماندند و فعالیت کردند، گفت: اصحاب رسانه استان گیلان جزء اولین خبرنگارانی بودند که در سطح کشور واکسیناسینه شدند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان افزود: تا کنون چندین دوره آموزشی با عناوین مختلف برای خبرنگاران استان گیلان برگزار کرده ایم که در تلاشیم این روند استمرار یابد.

وی همچنین از راه اندازی «قرارگاه جهاد تبیین» در گیلان خبر داد و تصریح کرد: همچنین تفاهم نامه ای بین خانه مطبوعات با علوم پزشکی گیلان در راستای تسهیل بخشی امورات درمانی خبرنگاران منعقد شده است.

ابراهیمی در ادامه خواستار راه‌اندازی مرکز آموزش خانه مطبوعات و رسانه‌ها و همچنین رسیدگی به وضعیت مسکن ملی ویژه خبرنگاران و... شد.

گفتنی است، در این مراسم ضمن تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر، نمایندگانی از نشریات مکتوب، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها، مطالبات و درخواست های خود از مسئولین را بیان کردند.

کد خبر 1207586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha