مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل میهمان برنامه زنده تلویزیونی «تزه گون» بود

«مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به مناسبت روز جهانی مساجد میهمان برنامه زنده تلویزیونی «تزه گون» شبکه سبلان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (30 مردادماه) «مصطفی آمون» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به مناسبت روز جهانی مساجد میهمان برنامه زنده تلویزیونی «تزه گون» شبکه سبلان بود.

 

«مصطفی آمون» در این برنامه تلویزیونی گفت: پیامبر مکرم اسلام (ص) در صدر اسلام با بنا نهاد مرکزی به نام مسجد پایگاه اجتماعی و فرهنگی مسلمانان را مشخص کرد و طی این مدت مساجد به عنوان یک مرکز قدرت در بین مسلمانان شناخته می شود

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مساجد در جریان انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران جنگ تحمیلی و رویدادهای مهم ملی و مذهبی نقش ویژه ای در کشور داشته و دارد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: امروز مساجد به عنوان پایگاه محور در مبارزه با جنگ نرم شناخته می شود و توانسته با تقویت فعالیت های فرهنگی در برابر جنگ شناختی و توطئه های دشمنان ایستادگی کند.

 

آمون اذعان داشت: فعالان کانون های مساجد با راه اندازی فعالیت های تربیتی در مساجد توانسته اند این کارکرد مهم را در مساجد تقویت کنند و امروز شاهد برنامه های تربیتی با حضور نوجوانان و جوانان هستیم.

 

وی اضافه کرد: برای تربیت نسل فرهنگی و انقلاب باید در زمینه کادر سازی همت بیشتری داشته باشیم که در این زمینه نیز بچه های مسجد نقش تعیین کننده ای دارند و در راستای تحقق آن تلاش می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: مساجد محل وحدت آفرین در محلات هستند و تقویت جایگاه آن در محلات نقش تاثیر گذاری در حضور آحاد مردم در این مرکز معنوی خواهد داشت.

 

کد خبر 1207589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha